iLovePalestine.com

27 February 2011

let me be myself

Assalamualaikum wbt. firstly, HA HA HA :) let me laugh to myself. kenapa? entah. rasa nak terkekekekeh sorang-sorang. just let me be hehe.

hari ini tak seperti hari semalam!
hari ini lebih bermakna
hari ini lebih terang dan
hari ini juga lebih tenang.
*wink*

tadi saya tolong siapkan coklat untuk kek besday girl Lia besok. okey, ini juga sangat sangat kelakar. kenapa saya sangat baik sejak kebelakangan ini :p hahahaa kuya-kuya sekali sekala. suka hati, suka hati.

lately, banyak benda yang unexpected berlaku! Alhamdulillah. contohnyee;
1. result! (tipu. hehe! yang ni saya dah lama EXPECTEDTED, haa amik kau)
2. umi saya tiba-tiba belikan makanan hamster, jadi saya tak perlu beli lagi. hehe
3. mubarak letak jawatan :0
4. dapat duit saku! wooshh.
5. em, kakcik bagi bocong air baru?
6. dapat banyak bunga rampaii :p
7. berat naikkkk!
8. i just figured out macamane nak publikkan blog yang private~ sob3 dun laugh :'(
9. ...
10. masak :D (bajet pandai sangat)
11. ustaz Azhar Idrus datang KB
12. i smile lots! (maybe)
13. haa?? it's too much that i can't list them out! nyahaha :D

but siyesly bukan semua unexpected itu baik-baik. dan sememangnya yang kureng baik tu ada hikmah Allah nak bagi. aja-aja fighting!!

"ya Allah, ku mohon
jangan Kau ambil kembali hidayah
yang telah Engkau kurniakan."

No comments: