iLovePalestine.com

11 February 2011

sangat tak mecet

Assalamuaikum wbt. saya dah berkurun tak bukak photobucket, bila dah bukak, saya nampak sesuatu:). tee hee, its a part of my memories. masa form4(2008), which means 3years ago! saya sangat-sangat kemaruk main game online, ajak syi join sekali. syi, lia, inu dan lain-lain. owh~ >.<

dulu main game ni macam hapee. ya Allah, tuhan saje yang tahu huhu. sampai nangis-nangis, saya banyak kali kena tipu and duit(bukan duit sebenar) dalam game tu almost ALWAYS GONE! :( sungguh, saya benci penipu! haii penipu-penipu(juga bukan nama sebenar) sekalian!! pulangkan wang yang telah kamu curiii!!

ohh, kenapa saya perlu emosi sangat~ tadi katee kenangan haha. memang menyampah main game ni. mat aih, tapi siyes katun dia amat lawa :D game ni tadek pekdahnya.. yaaa, syi... dulu kita SANGAT TAK MECET! hari ini begitu jua.

No comments: